sekolahku SEMERBAK ! I MISS YOU :)


SEKOLAH SAYA ! :)
SMK SERI GOMBAK ~!

hampir sebulan saya tak datang sekolah , percaya tak korang semua ? hihi susah nak percaya an? hurmm actually sebenarnya saya sakit lah demam campak or lebih mesra dengan panggilan chicken pox , huhu hampir lama jugak nak sembuh tah kenapa nak kena time cuti sekolah nak habis bukan mula cuti huhu sebab tu hampir cuti sampai sebulan , haihh apa2 pown rindu lah kat kawan,cekgu , dan  semuaa yang berada kat sekolah tu hihi saya rasa kat kelas mesti macam saya tak wujud atau dilupakan maklumlah dah 2 minggu tak datang sekolah dan tempat duduk sendiri un orang laen dh duduk , tapi tak kisah un , saya okay jew lagi un Amirah yang duduk , hihi lepas nie mesti banyak kerja sekolah kene buat , itu ini lah cikgu sruh maklumlah cuti dah lama dh bersenang-lenang kat rumah takan la pergi sekolah takda kerja sekola plak en? huhu pasal kertas peperiksaan plak nanti malam nak call kawan saya pastu tanya semuaa markah saya yang confirm nyer diaorang kata add math saya gagal , haha, 1 kelas plak uh? adoii saya dah buat sungguh-sungguh dah tapi gagal plak n? tapi takpalah nanti periksa akan datang saya akan cuba buat yang terbaik ! okay sabtu niey ibu bapa ambik report card kat sekolah , alamak, grrr~ takutt la jgak en? dah lah ada gagal satu , hu3 tapi nasib baek lah dapat no 6 sama ngan ujian bulanan aritu , hehe , alhamdulillah ^_^ hihi okay lah sampai di sini sahaja lah kata-kata saya , terima kasih sudi baca ..





 IKHLAS DARIPADA AIREEN ASHRA ! 
      































No comments:

Post a Comment

✿ Satu Satu sayang sayang Allah
✿ Dua Dua sayang Family
✿ Tiga Tiga sayang Orang tengah comment ni
✿ 1 2 3 sayang semuanya :)