hey guys semua ! =D

aku rasa raya tahun nie boleh jelah , tak best mana punn , but duet raye boleh tahan  , hehe aku kata tak best sebab sepupu aku khairunnisa tak balek kelantan , dye raye kat johor :/ alaaaa tk best lah cmtu , bukan aku ade sepupu sorang je masaalahnya yang laen kecik2 lagi pastu tak rapat sngt :/ aku sekarang tak faham dengan perasaan diri aku sendiri sebenarnya , sebenarnya aku suka kan sapa ? sayangkan sapa ? rapar ngn  sapa ? memahami sapa ? sukar  untuk membuat pilihan , tapi dalam hati aku hanya seorang iaitu . ****** , adalahh rahsia ! hehe malu nak ckp XP  aku dah lama tak jumpa dye dah pun , masa hari raya arytu aku post aku mintak maaf bnyk2 sbb aku taw aku banyak buat salah , tapi dye blas tau x per je , lepas tu aku tnya maafkan tk ? dye diamm je , hurmm aku mengalah msty tk maafkan , aku lama tunggu untuk dye maafkan , last2 sekali aku tak peduli lagi , lepas tu kawan aku kata khaireen sedih sebab kau tak maafkan but dye kata dye dah maafkan dah , tapi amirul and rafi kata dyeorg yang  paksa ikhwan tuk maafkan ! , hurmm aku tak pasty lah nanti aku tanya ikhwan , okaylah bubyee =D


Photobucket

No comments:

Post a Comment

✿ Satu Satu sayang sayang Allah
✿ Dua Dua sayang Family
✿ Tiga Tiga sayang Orang tengah comment ni
✿ 1 2 3 sayang semuanya :)