FOR STUDENT NEXT YEAR FORM 5




 Berita harian , Thursday , 22 december 2011

                                                               


 *gosok gosok mata * sambil baca artikel ni , terkejut haaa ! novel Interlok tingkatan 5 ganti dengan novel Konserto Terakhir  Karya Abdullah Hussain err ni mesti pasal Interlok tu banyak agenda politik *kata orang la , huhu , kita tak tau sebab belum dapat buku untuk tahun depan lagi so tiba-tiba terbaca artikel ni , kat berita pun ada kata pasal nak tukar novel untuk tingkatan 5 tahun depan ..

Untuk lebih jelas kata Abdul Ghafar MahmudNovel Konserto Terakhir telah melalui proses penyaringan dan pemilihan serta sesuai sebagai teks KOMSAS ..

setahu saya la kan macam pernah tengok je buku ni , bukan buku baru kan ? err --' harap bahasa mudah difahami dan agenda politik tidak diselitkan ini menyebabkan sukar untuk murid tingkatan 5 tahun depan untuk menjawab SPM (Sekolah Penilaian Menengah) , AMINN.....

     Doakan yang terbaik untuk tahun depan untuk calon SPM 2012 :)




No comments:

Post a Comment

✿ Satu Satu sayang sayang Allah
✿ Dua Dua sayang Family
✿ Tiga Tiga sayang Orang tengah comment ni
✿ 1 2 3 sayang semuanya :)