Sudah Kembali Pulang Ke Rumah

*gosok gosok mata* huh dah pagi rupanya , aku dah 2 minggu rasanya dekat hospital tawakal ni , bilalah boleh balik --' , adik aku ni degilnya nak minum air 100 plus banyak-banyak , kalau camtu sayang macam mana nak sembuh , yang mula girl masuk hosp sebab demam tak kebah , doktor check yang perempuan darah banyak turun so tak bolehlah nak balik so doktor cadangkan minum air sup ketam , haaa tengok ni



inilah mak saya terpaksa masak untuk yang girl tu supaya sembuh , alhamdulillah akhirnya dapat sembuh setelah seminggu sakit lepastukan adek yang boy dekat klang tiba-tiba nenek dekat klang menelefon mak ayah saya beritahu yang adek yang boy tu pulak bangun pagi tiba-tiba demam --' Ya Allah mak saya punya lah risau sebab terpaksa nak jaga adek-adek saya yang sakit tu , err yang pasal tadi tu lepas nenek call ayah saya segera ambil adek yang boy tu dekat klang , malam tu jugak ambil emergency masuk wad tapi malam tu double bed belum dapat lagi so tidur dekat sofa wad adek dulu ..


esoknya dalam kira-kira petang ada orang bilik double bed discharged so boleh lah adek-adek saya masuk wad bilik double bed tu , hihi ^^ rasanya family saya macam rumah kedua kat hospital tu macam-macam doctor kasi ubat supaya cepat keluar jadi hari jumaat sebab darah dari 132 naik 150 , alhamdulillah bolehlah discharged so ni haa bil hospital yang girl tu




kira-kira RM 6000 lebih kalau tak bape nampak tu --' (KLIK GAMBAR TU )

so lepas discharged tu yang boy tukar bilik single room la sebab yang girl dah sihat ,  lepastu saya lah yang menjaga yang boy tu dalam semalam dua lepastu yang tension tak dapat nak on9 sangat sebab ipad hbis battery nak charged pulak charged dia pulak tiba-tiba rosak , err kenalah kalau nak on9 jugak pergi turun lobby untuk on9 tapi serius tak privacy kalau orang lalu lalang sikit-sikit tanya nak chat pun rasa tak aman so dapat follow blog korang je :) huhu tapi nak dapat kan pc ni kenalah tunggu orang yang dah puas main tu kasi kalau tak tunggu lah berejam kat situ , tapi akhirnya ada jugak orang mengalah ingatkan tiada , huhu

Lepastu kan harini yg boy dapat discharge sbb darah dia nak naik sikit sebenarnya memang tunggu dia dye keluar pun --' naik la sikit dari 120-125 platelet dia , mungkin doc sheila pun dah bosan so dia bagi discharge harini , hehe , alhamdulilah apa lagi suka lah yg boy tu , lagi pun saya dah bosan dekat makanan kat hospital tu so apa lagi , goodbye Hospital Tawakal Kuala Lumpur XD






nak pergi tak ? nak alamat ? xD

Address: 1 Jalan Pahang Barat, 53000 Kuala Lumpur, Malaysia
Alamat Poskod:
 53000 Kuala Lumpur 
Tel: 
+603 4026 7777 
Website: http://www.tawakal.kpjhealth.com.my/








1 comment:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.name
    dewa-lotto.org

    ReplyDelete

✿ Satu Satu sayang sayang Allah
✿ Dua Dua sayang Family
✿ Tiga Tiga sayang Orang tengah comment ni
✿ 1 2 3 sayang semuanya :)