Giveaway Akhir Tahun 2012 Dan Awal Tahun 2013




1 . Kenangan atau peristiwa pada tahun 2012 yang tak dapat saya lupakan apabila saya nak mengambil peperiksaan SPM , masa bulan satu tu Subjek yang killer bagi saya akaun , Bi dan Add Math , Terutama Akaun , Saya Selalu iye kan jer apa cikgu cakap padahal tak faham sepatah pun ! lagi2 cikgu tu melawak memang la kan ? haha , Lepastu dengan cubaan tusyen yang saya pergi tak sampai beberapa bulan tiba-tiba tutup . mana tak bengang ayah saya ? dah bayar tapi tutup tiba-tiba bila call mula lah bagi alasan pelik-pelik. Bi dengan lemahnya nak translet . Huhuhuuu kesian aku >< Add Math lagi lahh memang faham tajuk mula2 je -.-
Yang Akaun tu lastly saya ambil keputusan untuk ikut tusyen dengan cikgu sheikh , Cubaan jugak lah dengan jauhnya , saya pula kena marah dengan mama sebab tusyen akaun tempat yang jauh . huhu nasib lah tusyen situ saya sangat faham dan jadi gila2 belajar akaun kat situ ! Hihi lepastu saya dah mula jadi addicted dengan subjek ni smpai subjek lain saya ketepikan *haha jahat kan ? sampai ayah kata dah2 lah tu buat akaun , yang lain bila nak buat ? haha okay *tutup muka* buat english buat yg paper 2 punye paper 1 mmg tak la sebab takde idea , hehe mmg tu je alasan saya . Add math pula nak dekat exam aku study Topic by topic yg tak bape faham saya skip , so akhirnya saya dah boleh buat sikit2 bila periksa takda lah kertas saya kosong lagi , Haha :D #kenangan nak SPM


2. Harapan untuk tahun 2013 ni nak dapat result SPM yang mantap dan dapat memuaskan hati keluarga saya , dapat menyambung pelajaran ke universiti , Matrik ataupun kolej tapi jika tidak nasib tidak mnyebelahi maybe ambil Form 6 . Huhu doakan yang terbaik ek ? azam baru nak dekatkan diri kepada Allah . Buat apa yang wajib ! dengar cakap mak ayah , dan mengharap dapat tempat PLKN yg dekat . huhu maybe saya batch 2 . Hmm Takutt >< Doakan ye ? :)






Photobucket

3 comments:

  1. thanks for join dear :) btw samalah dengan neeza..candidates SPM 2012..:)

    ReplyDelete
  2. u're welcome neeza , Hihi , kita sama good luck for you too :)

    ReplyDelete
  3. Follow ;) dari GA http://softness-self.blogspot.com/2012/12/giveaway-akhir-tahun-2012-dan-awal.html

    ReplyDelete

✿ Satu Satu sayang sayang Allah
✿ Dua Dua sayang Family
✿ Tiga Tiga sayang Orang tengah comment ni
✿ 1 2 3 sayang semuanya :)