Shila Amzah Sayang kedua-duanya.




Sumber : Dari Twitter Shila Amzah.

Selamat Pagi , Hmm kesian kak Sha dalam kebingungan nak pilih antara Sharnaaz(Abang) atau Ayahnya(Andy Lala) . Kak Sha sayang kedua-duanya . Dia Juga Taknak kecewakan Ayahnya dan ingin menjadi anak yang baik . Namun begitu dia jugak sayang kat sharnaaz itu , banyak dari sumber mana tah mengatakan Sharnaaz memang panas baran orangnya dan sebab itu lah die mempunyai konflik dengan Andy Lala .

Semalam di Galaksi TV9 , Wartawan galaksi pergi ke lokasi di mana Sharnaaz berlakon dan menemu bual Sharnaaz tentang dirinya dengan Shila Amzah . Sharnaaz dituduh memaksa menerima pergi meminang Shila Amzah padahal tidak disukai oleh Andy Lala . Namun Sharnaaz mengatakan dia hanya merisik Shila Amzah di rumahnya dan tidak mahu menjatuhkan maruah orang .

Kak Sha dalam kesedihan atas apa yang terjadi dia memuat turun dirinya menangis sambil menyanyi lagu Ombak Rindu di laman YouTube dalam keadaan matanya bengkak akibat menangis dan pakaian serba putih bertudung .







Photobucket

6 comments:

  1. kesian pulak.. tapi tulah xtau nak kata ape..tunggu dan lihat jelah.

    ReplyDelete
  2. Tulaa kesian kak sha , harap dyeorg berbaik lahh , huhu . tunggu dan lihat je ..

    ReplyDelete
  3. err, sorry to say, aku tgk tak kesian pun. =.=' mcm entah apa2 jer nangis nyanyi..nak tagih simpati? publisiti? =.=' haha heartless giler aku..

    ReplyDelete
  4. Kesian tapi tak perlu rasanya tunjuk our sadness to others kan. Better tunjuk yg kita kuat drpd buat mcm ni. Jadi entertainment org lain je. Peace no war =)

    ReplyDelete
  5. em.. tak suka kisah cinta dipukul canang bagai nak rak..huhu.. sorry to say...takut nanti habuk pun tarak..hehe

    ReplyDelete
  6. Saya rasa korang betul tak perlu nak hebohkan sampai kat youtube semua :)

    ReplyDelete

✿ Satu Satu sayang sayang Allah
✿ Dua Dua sayang Family
✿ Tiga Tiga sayang Orang tengah comment ni
✿ 1 2 3 sayang semuanya :)