Tahniah buat mereka !



Baby Ayu Raudhah
PETALING JAYA: Pelakon Ayu Raudhah, 28, selamat melahirkan seorang bayi lelaki kira-kira pukul 2.17 petang Jumaat di Hospital Columbia, Johor Bahru (JB).
Suaminya yang merupakan pemain bola sepak kebangsaan dan Johor, Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak, 25, berkata, anak sulungnya itu dilahirkan seberat 2.79 kilogram (kg) dan kedua-dua isteri dan anak berada dalam keadaan sihat.
sumber

Bahagianya Mereka ! Tahniahhhhh <3
"Tepat jam 8.51 pagi tadi, Irma Hasmie telah selamat melahirkan anak sulongnya, baby boy! Tahniah Irma dan Redza..."





Anak Saudara juga yang baru jugak seorang Putera ! Tahniah untuk kak Ain dan Abg Baby , heheh

Dilahirkan dengan berat 3.25 kg dan akan diberi nama Adam B Khairul Najmi . Tempat lahir Atas katil Hospital Specialist Ampang puteri , Tahun lepas Kak Ain baru je lahirkan baby Sara bulan 3 Tahun ni pun ada jugak lagi , haha 



p/s : Apapun Tahniah buat mereka yang telah selamat melahirkan seorang cahaya mata dan kesemuanya putera , adakah tahun ni yang lahir banyak putera ? hihi saya taknak adik dahh ! hahaha cukup lah Daris seorang je putera hati sayaa ;)







♥ Aireyn Ashra blogspot ♥

2 comments:

  1. tahniah semua :) semoga anak-anak yg lahir tu akan menjadi anak-anak yg soleh :)

    ReplyDelete
  2. accounting information system x susah pun, lebih kurang mcm pure account tapi ada subject computer sikit. kita akan belajar buat program coding sendiri :) jomla apply kos nie ~~

    ReplyDelete

✿ Satu Satu sayang sayang Allah
✿ Dua Dua sayang Family
✿ Tiga Tiga sayang Orang tengah comment ni
✿ 1 2 3 sayang semuanya :)