Dia Bukan Untukku :'(


                                (gambar sekadar hiasan)

Tak dapat dinafikan , aku kena block dengan orang yang aku cintai sukar untuk mengakuinya tapi itulah hakikatnya , aku harus terima dengan sabar , aku tahu walaupun aku keluar air mata darah sekalipun mungkin dia akan tetap membenciku atau malas melayan diriku , aku tahu dirinya sangat marah padaku atas apa yang dia telah cakap jangan post gambar dirinya di blog tapi aku tetap degil aku harus terima itu ! walaupun sulit sekalipun ;(
 SALAH AKU AKU HARUS TERIMA HAKIKAT ITU  WALAUPUN PERIT

Aku harus kuat menghadapi , jangan terus menangis macam ni :'( Aku juga harus ingat bahawa tahun depan SPM dan aku perlu tumpukan kepada pelajaran sepenuhnya untuk membanggakan hati kedua ibu bapaku :)
it's my last decision !! dan aku telah deleted kesemua gambar dia dalam laptop , ingat tu ALL bukan SOME !
okaylah , berhenti di sini , kbye !







No comments:

Post a Comment

✿ Satu Satu sayang sayang Allah
✿ Dua Dua sayang Family
✿ Tiga Tiga sayang Orang tengah comment ni
✿ 1 2 3 sayang semuanya :)