FACEBOOK OH FACEBOOK !



Pada Zaman serba canggih ni , setiap orang mesti mempunyai facebook dan diibaratkan kuno  bila tiada Facebook kan ? hehe^^ sebab tu saya sendiri pun mempunyai facebook , nak add tak ? AIREEN ASHRA

hee ~ kalau sudi je add , kalau tak tapayah sebab saya bukannya approve sebarang orang tau ! sebab kerana facebook mcam-macam boleh berlaku pada zaman ini , mak saya selalu berpesan agar tidak confirm sebarang orang , sebab tu kadang2 ada yang saya tak confirm , saya akan confirm bile kenal je , hee ~ pada zaman sekarang kita boleh online facebook pada bila-bila masa sahaja dengan menggunakan seperti :

IPAD

IPOD

IPHONE


BLACKBERRY




Lihat ? dimana-mana sahaja kita boleh online asalkan ade broadband ataupun wireless so tak mustahil ade yang ketagih facebook dan boleh jadi gila kerana facebook , tapi saya harap saya tak menjadi mcam tu sebab tahun depan SPM , WHOAA ! takutt xD








No comments:

Post a Comment

✿ Satu Satu sayang sayang Allah
✿ Dua Dua sayang Family
✿ Tiga Tiga sayang Orang tengah comment ni
✿ 1 2 3 sayang semuanya :)