Dua Nombor beerti .

Review Follower ke 999

* klik header di atas untuk ke blog beliau *

Saya pilih No 999 kerana No ni saya suka sangat sebab berangka sembilan . Hehe lagipun 999 ni no kecemasan untuk warga malaysia kan ? hee bagi saya  sempena dengan lahir pada bulan 9 dengan mengambil 9 subjek untuk SPM dan berharap mendapat 9A+ untuk result SPM yang bakal tiba tak lama lagi . seram sangat ! T_T

bagi saya blog awk agak complete semua ada tempat shout ada , google friend connect nak follow pun ada .
blog awk pinkish ni mesti suka pink kan ? hehe teka je . salah takper kan ? hee bahagian footer bawah yang maybe salah code tu elok buang je biar nampak lagi lawa . okay tu je nak comment tentang blog awk . blog awk pun kemas dan loading cepat je :)



Review Follower ke 1000


Saya pilih No 1000 sebab buat pertama kalinya blog ni berangka empat ! hee Alhamdulillah sangat sejak 3 tahun rasanya berblog tapi baru active betul2 lepas SPM :) Hihi Terima kasih banyak2 la yang sudi follow blog ni .

Owner blog ni nampak comel je , hihi tak tahu lah umur berapa nak gak kenal2 , hee blognya pun comel je header budak perempuan , ishh geram comel sangat ! loading pun cepat je , tak serabut blognya , hihi tu je nak komen :)



♥ Aireyn Ashra blogspot ♥

6 comments:

  1. aireyn ashra,,terima kasih ye..huhuhu..wish best of luck ya to get 9A amin..nanti saya hias footer tu ye..tanks a lot..apricet it! =)

    ReplyDelete
  2. tahniah! moga makin meningkat lah follower blog ni ye ^^

    ReplyDelete
  3. Eiqa : hihi , okayy ^^ Insyaallah saya doakan :)
    Dianaa : Hihi , terima kasihh \v/ Harap2 ;)

    ReplyDelete
  4. Thanks sebab sudi review. Saya baru form1. :)

    ReplyDelete

✿ Satu Satu sayang sayang Allah
✿ Dua Dua sayang Family
✿ Tiga Tiga sayang Orang tengah comment ni
✿ 1 2 3 sayang semuanya :)