Lama menghilang ?





Alhamdulillah Aireyn telah memasuki Sem 2 Diploma Perakaunan UiTM di UKPTM KL Setalah sekian lama menghilang sebab masih belum memiliki laptop sendiri . Sekarang ? Alhamdullah . hehe  Actually kita gembira sangat sebab masih sama kelas dengan kawan yang baru kenal di Sem 1 harituu . Awww She so Awesome !





Apabila di Kolej kami sentiasa tidak pernah terpisah ! hehe dia adalah kawan yang selalu memahami jiwa saya , selalu layan banyak cakap saya ! haha :D nama dia Nurul Syafiqah bt Hamzah :) How beautiful we are <3 hehe  . Ade lah insan yang paling saya sayang asyik bertanya bila awak nak mula updated blog  sampai hati dalam blog tiada pasal saya kan ? hehe awak kena faham tau saya bukan taknak post tapi awak tahu kan kita sama2 busy . nanti insyaallah post akan datang saya cerita pasal buah hati saya ni . hehe ye saya tau saya dh beli laptop baru dan phone baru tapi tidak seperti awak suggest la . hehe . i am sorry ><



Haaa dan ini lahh kesayangan saya dulu . kini dan selamanya 


muka tengok upin ipin tu . hahaha nak tau tak Daris bakal jadi abang rupenye . Opsss ! hehe tu Rahsia !  haish jahat aku cite kat blog ini . hehe aku harap semoga selamat lahir lah nnti ! heee sejak masuk sem 2 ni subject makin susah subject yg aku minat pon aku dh blank . how dare me ! tak patut macam tu . haha kay laaa taaaaataaaa ! Take Care korang :)


♥ Aireyn Ashra blogspot ♥















No comments:

Post a Comment

✿ Satu Satu sayang sayang Allah
✿ Dua Dua sayang Family
✿ Tiga Tiga sayang Orang tengah comment ni
✿ 1 2 3 sayang semuanya :)