We are already 4 months ! :)



Seperti yang dah tulis kat post yang lepas saya akan tulis pasal orang yang saya sangat2 After my family and my friends . 


ni adalah phone kesayangan Teddy sayaa ! :) Actually nak letak gambar dia tapi dalam phone saya satu pun takde gambar die . How dare me ! bukan sebab curang kay . sebab taknak family saya fikir lain tu je . hehe dia adalah insan yang sangat memahami saya . jarang marah saya walaupun saya selalu marah2 dia  .Saya selalu menguji kesabaran dia nak tahu setakat mana dia sayang saya dan alhamdulillah dia semakin sayang kat saya . hehe dia selalu menasihati saya . tak pandai memujuk tapi jiwang karat . hahaha dan paling terharu malam tadi ingatkan dia lupa tarikh hari ni 23 December 2013 dah 4 bulan kitorang bersama dia saje malam tadi taknak bagi saya cakap dulu die putuskan panggilan . how awesome he? buat saya makin sayang kat dia nanti saya cari gambar die yang paling penting kan dia telah berubah menjadi lebih baik . Alhamdulillah <3 Nak tahu nama dia ? Ehem Ehem nanti laa dulu . nak rahsia dulu yang penting semoga dia menjadi yang terakhir orang yang saya sayang . Doakan kami tau ? . kay tata I Love You Mr Teddy/King/Prince !! hehe :)


♥ Aireyn Ashra blogspot ♥









2 comments:

✿ Satu Satu sayang sayang Allah
✿ Dua Dua sayang Family
✿ Tiga Tiga sayang Orang tengah comment ni
✿ 1 2 3 sayang semuanya :)